כיצד לשפר את דירוג הדף של האתר שלך

בודק תוכנה

Page Rank (מסומן לעתים קרובות ב-PR) היא תוכנת הדירוג של גוגל שמחשבת את הרלוונטיות של דף אינטרנט עם התוכן שלו. דירוג דף הוא כמות (בין 0 ל-10) המוגדרת על ידי גוגל המספקת הערכה גסה של החשיבות הכוללת של דף אינטרנט. ניתן להשיג את סרגל הכלים של גוגל ללא תשלום עבור Firefox ו-Internet Explorer.

לגוגל יש דירוג דף של 10 שזהו הדירוג הגבוה ביותר שהאתר שלך יכול להשיג. יחסי הציבור של האתר שלך מתעדכנים בערך פעם בחודש כאשר גוגל מעדכנת את מסד הנתונים של דפי האינטרנט שלהם. זה מייצא קישורים נכנסים חדשים, דירוג דף או נתוני ספרייה בערך כל שלושה חודשים.

שיטה יעילה ביותר למשיכת יותר תעבורת אינטרנט היא תחילה לייעל את העיצוב של אתר האינטרנט שלך. זה יגדיל את דירוג הדף שלך מכיוון שמנועי חיפוש אוהבים אתרים שיש להם קוד נקי, נטענים במהירות ומכילים הרבה תוכן כתוב היטב. זה מביא בסופו של דבר לצבור תנועה שמובילה ליותר מכירות, סימן שפיתחת אתר אינטרנט רווחי.

להלן מספר גורמים שניתן לשלב כדי לשפר את דירוג הדף של האתר שלך:

 

קישורים לאחור הם חיוניים. קישורים אחוריים הם קישורים המפנים לאתר שלך מאתר אחר. ככל שיהיו לך יותר קישורים אחוריים כך היחסים האישיים שלך יהיו גבוהים יותר. אתה תמיד יכול לבדוק את הקישורים הנכנסים שלך על ידי שאילתה של Google באמצעות אופרטור הקישורים שלה.

למד כיצד להגדיל את הקישורים הנכנסים

כל הקישורים אינם שווים – איכות, רלוונטיות וכמות קישורים השפעת דירוג הדף

איכות הקישורים קישורים עם יחסי ציבור גבוהים, המקשרים לדף שלך, נושאים משקל רב יותר מאשר קישורים בעלי יחסי ציבור שווה או פחות.

הרלוונטיות של קישורים עם זאת, הרלוונטיות של קישורים חשובה לא פחות. אם האתר שלך עוסק במכירת שבבי הנחת מקוונים ואתה רוצה לקבל קישור נכנס מאתר עיצוב פנים אז זה לא רלוונטי.

גוגל מחפשת לתייג בכותרת קריטריון בדף של קישורים נכנסים כדי לקבוע רלוונטיות ודמיון. דפים שהרלוונטיות שלהם שווה או דומה לדף האינטרנט שלך מקבלים משקל רב יותר.

קריטריון רלוונטי נוסף לקישורים נכנסים הוא האופן שבו דפים מקשרים אליך. באופן אידיאלי, אתה רוצה שהקישור הנכנס ישתמש במילת המפתח שלך בטקסט העוגן שלה. לדוגמה, אם אתה רוצה ליצור קישור עבור "איך להגדיל קישורים נכנסים" אז טקסט עוגן צריך להיות הגדלת קישורים נכנסים לא לחץ כאן. כדי להשיג זאת, פשוט לחץ לחיצה ימנית על הקישור הנכנס ומתפריט הנפתח בחר "כותרת" ומשם תוכל להכניס את מילות המפתח שלך.

כמות קישורים אם דף בעל דירוג גבוה מקשר לדף שלך, יש לו ערך. עם זאת, אם הדף בדירוג הגבוה מקשר אליך ולמאה דפים אחרים יש לו פחות ערך. בעיקרו של דבר, משקל ההצבעה של הקישור הנכנס מחולק בין כל הקישורים באותו עמוד.

סוגיית כמות נוספת היא "קשר בנקים". זהו המונח המיושם על ערכות הקישורים הענקיות Accidental AllsYour. אלו הן תוצאה של קישורים רבים של אנשים זה לזה ללא קשר לתוכן האתרים שלהם. כדי להימנע מכך, עדיף לחפש קישורים "ללא מעקב".

שירות הקישורים הטוב ביותר יש ממש מאות שירותי קישור שונים שרק מחכים לנצל אותך. כדאי להיזהר ולהימסר רק לשירותי קישור "הטובים ביותר". הנה רשימה קצרה של כמאה מהטובים יותר:

מבקר ספריות

 

הו כן! Directory Critic הוא שירות הספריות הטוב ביותר שקיים עבור הגשות מדריך יעילות וניהול טוב מאוד את ההגשה של האתר(ים) שלך. הם מציעים תכונות נחמדות שונות כולל קטגוריות מוצעות, תיאורים משופרים, מילת מפתח ותמונה חלופית בערך.

 

 

Share:

More Posts

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני

איך קידום אתרים אורגני משנה את העסק שלך? מדוע קידום אתרים אורגני משמעותי לעסק? בעידן הדיגיטלי של ימינו, נוכחות מקוונת חזקה אינה עוד אופציה עבור

חברת קידום אתרים

חברת קידום אתרים

כיצד חברת קידום אתרים יכולה לשפר את הנראות המקוונת שלך? מדוע קידום אתרים חיוני לעסק שלך? בעידן הדיגיטלי של ימינו, קיומו של אתר אינטרנט לעסק

אופטימיזציה למנועי חיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש

כיצד יכולה אופטימיזציה למנועי חיפוש של גוגל לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלך? חשיפת מהות אופטימיזציה למנועי חיפוש של גוגל והשפעתה אופטימיזציה למנועי חיפוש של גוגל,

Send Us A Message

דילוג לתוכן