Digital Monster

קידום אורגני SEO

מה זה קידום אורגני

המונח SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) הפך לפופולרי למדי בימינו וזה בגלל שהוא יעיל ביותר והרבה חברות מנסות להשתמש בו בעסק שלהן. הסיבה העיקרית לכך היא שכאשר קידום אתרים נעשה בצורה טובה זה יכול להגדיל את כמות התנועה שהאתר מקבל ממנועי החיפוש ובתמורה להגדיל את המכירות.

ישנם שני סוגים של קידום אתרים, כלומר קידום אתרים בדף וקידום אתרים מחוץ לדף. קידום אתרים בעמוד הוא התהליך שבו אתה מייעל את התוכן של האתר שלך עם מילות מפתח ספציפיות וקידום אתרים מחוץ לדף הוא התהליך שבו אתה מייעל את תוכן האתר שלך עם מילות מפתח חיצוניות. להלן אדון בקידום אתרים בדף ובקידום אתרים מחוץ לדף.

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים בעמוד

אם אתה מתכוון לבצע SEO בתוך הדף אז אתה צריך להתמקד בשני דברים מאוד חשובים, שהם בעיקר בכותרת של דף האינטרנט ובתוכן. אם אתה יכול לקבל את שני הפרטים האלה נכון, אתה יכול בקלות להגדיל את תוצאות תוצאות מנוע החיפוש שלך.

כותרת דף האינטרנט

זה הדבר הכי חשוב כשזה מגיע לקידום אתרים. זה מה שמדורג על ידי מנועי החיפוש וזה מה שהמבקרים רואים בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. כותרת זו לא רק צריכה להיות רלוונטית לאתר עצמו, אלא שהיא גם חייבת להיות מפתה עבור המבקרים ללחוץ על הרישום שלך. אתה צריך לחשוב על כמה דברים שונים עבור כותרת דף האינטרנט שלך, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחשוב על כמה ביטויים שונים ולראות איזה מהם נשמע טוב. אתה יכול לראות שיש לא מעט ביטויי מפתח שעולים לך בראש, הנה הרשימה.

  1. שם דף אינטרנט
  2. ביטוי מילת מפתח
  3. מילת מפתח עיקרית
  4. שם מילת מפתח
  5. גיל מילות מפתח עיקרי
  6. שם מילת מפתח
  7. מדינה
  8. עוצמת מילת המפתח
  9. שם מילת מפתח

כשתסיים עם הרשימה שלך, תוכל לחפש את מילות המפתח הללו ולראות אילו מהן פופולריות יותר ואיזו ממוקמת היטב במנועי החיפוש.

תוֹכֶן

כעת, כשיש לך את מילות המפתח שלך, עליך לקשר את דף האינטרנט למילות המפתח הללו. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להתמקד בנושא אחד בכל עמוד ולהשתמש בכמה שיותר מילות מפתח איכותיות בתוכן שלך. אז אם יש לך עמוד על ווידג'טים אז אתה צריך לכלול את כל מילות המפתח שאתה יכול לחשוב עליהן בהקשר של אותו עמוד.

דוגמה טובה לכך יכולה להיות

טקסט כותרת דף אינטרנט

קצב הקפיצה

מסתכם בטקסט בדפי האינטרנט, הרלוונטיים ביותר לנושא שמחפשים.

עליך לכלול את מילות המפתח הללו מכיוון שהן מאוד רלוונטיות למנוע החיפוש.

אם אתה מתקשה להמציא מילות מפתח רבות הרלוונטיות לנושא שלך, הייתי מציע לך להשתמש בכלי מילות המפתח של Google. זה מקל עליך מאוד לקבל מילות מפתח ותיאורי דפי אינטרנט רבים.

אם אתה לא יודע איך להשתמש בכלי מילות המפתח של גוגל, אז הייתי מציע לך למצוא תוכנה שתעשה את זה בשבילך, אחרת אתה יכול פשוט לעשות את מילות המפתח האלה ביד.

לאחר שמצאת את רשימת מילות המפתח שלך, אתה צריך לרשום את המתחרים שאתה יכול לחשוב עליהם. זכור שהאתר שלך יתחרה עם כל האתרים האחרים המכוונים לאותן מילות מפתח.

דמות אתר להפיץ מילות מפתח

מילת מפתח בהגדרה

מילת מפתח בעת ביצועים

ביטוי מילת מפתח

דמוגרפיה של מילות מפתח

הגשת מאמרי SEO וכיצד זה מגדיל את הרווחים עבור העסק המקוון שלך

 

בתור התחלה, תן לנו להסביר מה זה SEO. זה מייצג אופטימיזציה למנועי חיפוש. כאשר אתה מבצע אופטימיזציה של דפי האינטרנט שלך עם מילות מפתח מסוימות, אתה מקבל דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש ומוצא המון לקוחות שמתעניינים במוצרים שלך באינטרנט.

הגשת מאמרי SEO יכולה לעזור לך להשיג מטרה זו. הגשת מאמרי SEO היא בעצם שכתוב של המאמרים שלך. אתה תעשה זאת כדי להתאים לצרכים של מנועי החיפוש כאשר מישהו יבצע חיפוש אחר המוצרים שלך. לכן, מאמרים אלה אינם רק חומרים מחודשים. מאמרים אלה נכתבו תוך התחשבות בטכניקות SEO.

מה אתה צריך לדעת על כתיבת מאמרי SEO?

 

הטריק טמון בשילוב המספר הנכון של מילות מפתח במאמרים שלך. חוץ מזה, מספר מילות המפתח יהיה תלוי גם בנישה אליה אתה מכוון. לדוגמה, אם אתה מבצע אופטימיזציה לאתר שלך לירידה במשקל, ייתכן שתצטרך לכלול כמה מילות מפתח שיעזרו לך למשוך את שוק היעד שלך לאתר שלך. חוץ מזה, עליך לזכור שכל המאמרים שלך צריכים להיות מקוריים וייחודיים. אם תעתיק אותם ממקורות אחרים, זה ייחשב כגניבת דעת וזה ישפיע בצורה רצינית על האתר שלך ועל דירוגו במנועי החיפוש. לכן, הקדישו זמן לבחירת מילות המפתח וביטויי המפתח הנכונים לכלול במאמרים שלכם.

דבר חשוב נוסף שאתה צריך לדעת הוא שהמאמרים שלך צריכים להיות כתובים בשפה פשוטה, פשוטה ובסיסית. מאמרים אלה צריכים להיכתב גם בנושאים מתאימים. אם אינכם בטוחים על מה עליכם לכתוב, תוכלו לשכור שירותי כתיבת SEO הכוללים כתיבת מאמרים בתבנית הנכונה.

אתה יכול גם לבחור שירותי כתיבת SEO שיעזרו לך ליצור בלוגים לאתר שלך. אם האתר שלך עוסק בטבע, אתה יכול לכתוב מאמרים על טבע, הרים, בעלי חיים וכן הלאה. אנא ודא שהנושא של האתר שלך רלוונטי לנישה שאליו אתה ממקד.

כמו כן, ניתן לבחור בשירותי כתיבת SEO שיכתבו מאמרים על פי נושא העסק. אתה יכול לכתוב על העסק, אבל את עצמך. זה חשוב, כי אנשים אוהבים לקרוא על עצמם כשהם מבצעים מחקר. לכן, כתיבה על עצמך ומתן מידע על עצמך היא דרך טובה מאוד למשוך תנועה אל האתר שלך.

אתה יכול גם לבחור שירות כתיבת SEO שיכתוב מאמרים המכילים את מילות המפתח שלך. מנועי חיפוש מאוד אוהבים תוכן עשיר במילות מפתח. כשאתם בוחרים בשירות כתיבת קידום אתרים, אתם צריכים להיות בטוחים שהחברה תבצע מחקר מעמיק בנושא שלכם ועל מילות המפתח בהן תרצו להשתמש.

ודא ששירות כתיבת SEO ישתמש במספר המתאים של מילות מפתח. מומלץ בערך 10 עד 12%. מספר מילות המפתח יגדל אם תבחר לכתוב מאמרים ארוכים יותר. מספר המילים בשימוש גם צריך להיות מתאים ולא ארוך מדי. כאשר זה המקרה, המאמרים שלך ידורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

לבסוף, כתיבת משהו עם מטרה בראש תעזור גם באופטימיזציה של מאמרים. לסיכום, מאמרים חשובים לשיפור האופטימיזציה של האתר שלך. אם אתה רוצה לכתוב על עצמך או על העסק שלך, וודא שאתה בוחר מילות מפתח מתאימות או ביטויי מפתח מתאימות לתיאור האתר שלך.

דילוג לתוכן