Digital Monster

קידום ממומן בגוגל

אנחנו יכולים לקדם לכם את האתר בגוגל ממומן כך שתוכלו להיות במקומות המובילים בתחום שלכם.

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל – תמיד רציתם לדעת מה זה ולא ידעתם? תחום הפרסום ידע בעשור האחרון מהפכה של ממש, כאשר פרסום ודרכי שיווק ממומנות בגוגל תופסות בו יותר מקום בכל העולם וגם בארץ. הכוונה בקידום ממומן היא בקנייה של שטחי פרסום במנוע החיפוש הגדול בעולם – גוגל. קניית שטחי פרסום אלו מתבצעת בשתי דרכים עיקריות:

  • קנייה של שטחי פרסום בראש רשימת תוצאות החיפוש של גוגל בביטויים נבחרים.
  • קנייה של שטחי פרסום באתרים שמרשים לגוגל לפרסם בהם ומקבלים על כך ממנוע החיפוש תשלום.

קידום ממומן בגוגל שונה במהות שלו מקידום אורגני SEO – שאמור להיות "טבעי" יותר. כאשר אנחנו מדברים על קידום ממומן אנחנו למעשה מדברים על קניית מודעות פרסום או שטחי פרסום לכל דבר ועניין ממש כמו שהיינו קונים שלט חוצות בשביל לפרסם את העסק שלנו.

מהו קידום ממומן בגוגל?

מהו קידום ממומן בגוגל? קידום באופן ממומן בגוגל הוא קנייה של שטחי פרסום מגוגל. הקידום עצמו נעשה על ידי בחירה של מילות מפתח או ביטוי מפתח בהם נרצה להופיע ברשימת תוצאות החיפוש של גוגל. כאשר גולש יקליד את ביטוי המפתח המסוים שבחרנו – העסק שלנו והמודעה שלו יופיעו בראש תוצאות החיפוש – לפני תוצאות החיפוש האורגניות. קידום אתרים יכול לאפשר לעסקים רבים לקדם את עצמם באופן זול ומשתלם הרבה יותר מאשר פרסום בטלוויזיה.

קידום ממומן בגוגל איך זה עובד?

קידום ממומן בגוגל עובד בשיטת מכרז על ביטוי מפתח שונים. למה הכוונה? כאשר יש ביטוי מפתח בו אנחנו ועוד עסקים רוצים להופיע בו במקום הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל העסק שישלם את הסכום הכי גבוה לגוגל עבור לחיצה על המודעה – יהיה זה שיופיע במקום הראשון. גוגל למעשה גובה תשלום על כל לחיצה של העכבר על המודעה שלנו. קידום אתרים בגוגל באופן ממומן יכול להשתלם מאוד – אבל רוב העסקים עושים אותו לתקופת זמן מוגבלת כי העלות היחסית שלו גבוה (בהתאם לתחרות שיש על ביטוי מסוים בו אנחנו רוצים להופיע).

מה היתרונות בקידום ממומן בגוגל?

יש הרבה יתרונות בקידום ממומן בגוגל. קידום ממומן בגוגל יכול לסייע לנו להשיג יותר לקוחות תוך זמן קצר יותר. קידום אתרים אורגני לעומת זאת דורש הרבה יותר השקעה של משאבים וזמן ולוקח יותר זמן עד שרואים ממנו תוצאות – וגם לאחר שיש תוצאות צריך להשקיע בתחזוקה של על ידי כתיבת תכנים והחלפת קישורים כל הזמן וזה יכול להיות יקר לאורך זמן.

למי מיועד קידום ממומן בגוגל?

למי מיועד קידום ממומן בגוגל? קידום ממומן בגוגל מיועד לכל עסק או עצמאי שרוצים להשיג יותר לקוחות. קידום אתרים בגוגל וקידום ממומן באופן ספציפי יכולים לאפשר לעסק שלנו להיות נגיש יותר לכלל הציבור. פרסום בגוגל יכול לאפשר לנו להגיע לקהלים הרבה יותר גדולים בכל הארץ ולמעשה בכל העולם. כאשר אנחנו מפרסמים בגוגל אנחנו יכולים להגדיל את החשיפה שהעסק שלנו מקבל וכך להגדיל את הרווחים שלנו ממנו.

למה לעשות קידום ממומן בגוגל איתנו?

למה לעשות קידום ממומן בגוגל איתנו? כדאי לכם לעשות קידום ממומן בגוגל דווקא איתנו כי יש לנו ניסיון רב בתחום זה ואנחנו יודעים מה אנחנו עושים. אנחנו יודעים להביא את העסק שלך מנקודה אחת לנקודה הגבוה ביותר בה אתה רוצה להיות – מקום בו אתה רווחי יותר מבחינה עסקית כי הפרסום שלך עובד. תחום המומחיות שלנו זה קידום אתרים בגוגל באופן מקצועי, אמין ושקוף מול הלקוחות שלנו.

דילוג לתוכן